...en liten men fräck notis:

Så här vi juletider ska man ju skratta o må gott o inte tänka på räkningar, jobb o allt annat tråkigt....här skänker jag dig ett skratt till julklapp=) Kram Farbror Bertil!!

En hund som heter Sex

När folk köper en hund döper de oftast honom till saker som Pluto eller Karo. Jag döpte min hund till "Sex". Men på senaste tiden så har Sex skämt ut mig.

Jag kommer ihåg en dag då jag tog Sex till rådhuset för att skaffa licens åt honom. Jag gick till sekreteraren och sa "Jag skulle vilja ha en licens för Sex".
Han sa att han också skulle vilja ha det.
Jag sa "Du förstår inte, jag har haft Sex sen jag var nio år gammal".
Han sa att jag måste ha varit en speciell unge.

Förra året så hade de en provspelning för hundar till en reklam om hundmat. Jag tog med Sex till studion för att se om han kunde få rollen. Men helt plötsligt så slet sig Sex och sprang runt i studion. Jag gick efter honom, men chefen tog tag i min arm frågade vad jag gjorde där. Jag sa till honom att jag hoppades få ha Sex i tv:n. Han kallade mig skrytmåns.


En annan dag så sprang Sex ifrån mig mitt på natten. Jag gick runt kvarteret och letade efter honom. En polis kom och frågade vad jag höll på med. Jag sa att jag letade efter Sex. Mitt fall tas upp kommande fredag...


Kommentarer
Postat av: Stacie

Hej Farbror Bertil!
Har du någon epost att dela med dig av. Vill skicka en liten sak till dig. :-)

*Kramar*

2007-12-20 @ 12:06:54
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: cahmilla

Haha...=)

2007-12-20 @ 17:18:09
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0