Finaly happyness!!

Äntligen är lillmatte ledig o hemma med mig!!:D O äntligen händer det grejer här med!! Min helg har väl inte varit så himla händelserik, jag har mest gått omkring o sett ut så här:
image47
Foto:lillmatte

Nu vet jag ju vad som väntar, em massa mys o spännade prommenader. För att försäkar mig om att lillmatte inte hittar på något annat (kanske för att hon jämt klagar på att inte ha några pengar.) Gjorde jag slag i saken eller snarare bet tag i saken;)
image48
Foto:lillmatte

hehe lillmatte såg en aning chokad ut när hon hittade mig tugga på plastkortet!! Men nu vet jag vad jag ska göra för att få ha lillmatte hemma heeeela dagen:D
I veckan är det hårdträning inför utställning som gäller, så mitt 'alterego' ska det filas på o självkart min päls;) nog för jag tror det snart är dags för ett återbesök i nått mysigt dike;)
Härligt att vara tillbaka!!!

Vi ses snart!!!
Hejhej så länge:)

Kommentarer
Postat av: Stacie

Nä men vad har du gjort! Jag är säker på att din lillmatte inte alls blev speciellt glad. Tänk på att det där plastkortet är din väg till mat. Det du!

Så kul med utställning! När är den?
*Kram*

2007-11-06 @ 10:24:44
URL: http://setterliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0