Gås till middag någon??

I dag har jag o lillmatte prommenerat till apoteket för att inhandla dv medel man behöver när man är sjuk. Vägen till apoteket är mycket fin o det finns en hel del att stanna upp o se på...Nog för att det tog ett tag för lillmatte att ta sig till apoteket, då hon var tvungen stanna o vila lite då o då...
Här tar vi första pausen:
image40
Foto:lillmatte

Men det bästa med denna väg är att man måste gå förbi "ankdammen"!! jag blir som en unghund när jag ser fåglarna...vibrerar där jag sitter o bara vill på dom!!
image41
Foto:lillmatte

Det var ju några stycken här, vilken ska jag ta först???!!!
image42
Foto:lillmatte

Jag vill, jag vill!!!! snälla lillmatte set me free...
image43
Foto:lillmatte

Nåja, blev ingen fågel denna gång...istället hjälpte jag lillmatte o bära påsen så att vi skulle slippa stanna så många gånger på vägen hem:) Förhoppningsvis har lillmatte något gott till mig också i påsen;)...
image44 
Foto:lillmatte

Hejdå för i dag!!!..o håll er friska!!:)

Kommentarer
Postat av: Stacie

Men shit, vad många fåglar. Jag tror jag ska komma ner till storstan och hälsa på dig. Dame it! Vilket eldorado.

2007-11-01 @ 16:18:03
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Gizmo

AHA jag har ibland funderat på VAR I ALL VÄRLDEN är alla fåglar?? Men dom är i stan??!!! Vad är det då för vits att bo på landet, där jag bor, om alla djuren flyttat till stan?? :-(
Sköt om din matte nu så hon blir frisk fort :-)
Gizmo

2007-11-02 @ 09:50:44
URL: http://www.gizmos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0