Sweet little thing...

När lillmatte kom hem från jobbet igår kväll,ville jag visa henne hur ont jag plötsligt fått i ena tassen...haltade som bara den, kommer dock inte riktigt ihåg vad jag gjorde som nu gav mig denna smärta...jag är ju kille/hane o har ju inte lika hög smärttröskel som tjejer/tikar så det kan ju hända att det inte var sååå himla farligt:)...nog för att jag kännde mig väldigt liten:
image67
Foto:lillmatte
...o för att lillmatte verkligen skulle tycka synd om mig, tittade jag på henne med de där ledsna ESS ögonen som bara vi kan o bad om att få sova i sängen;):
image68
Foto:lillmatte

Visade sig fungera bra det där;)när vi sen klev upp i morse var smärtan över o jag hade dragit vinstlotten då jag fick sova en natt i sängen;) kanske man skulle ta o hitta på nått nytt ställe att ha ont på, så man blir lite extra bortskämd, det gillar vi;)...dock planera det bätte nästa gång o inte halta dagar före en utställning!!! Med hopp om friska tassar ser jag fram emot helgen!!...o de kommande dagarna ska ägnas åt dv piffning;)
Vi ses när vi ses!!
Hej hopp!! 

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Tjaba !
Skulle bara tassa in för att tala om att nu äntligen har jag lyckats få matte att fixa genvägen till din blogg .. *s* , så nu kan jag smita över utan att behöva be henne om hjälp .. ;) !
Hoppas att din onda tass blir bättre, men ett tips är ju att den alltid ömmar lite på kvällen .. med tanke på sovplats !!

Nosgnugg från Lizzie, som äntligen fått träffa Melbas brors Erk, och jag kan ju säga att han får stämpel OK av mej, för det gick riktigt bra att " busa "
med honom !! Jag kan nog dela med mej en hel del av mina " små hyss " till honom * fniss *

2007-11-21 @ 14:40:04
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Amy

Aaaaaooooo... herreguuu vilken smärta.... vet inte vilket ben jag ska stå på... det gör så oooont!!!!

Funka inte! Fasen också! Jag säger bara det, var rädd om din lillmatte, hon verkar vara en DRÖMmatte.

Sov gott på din prinsbädd.
Puss från golvslickaren

2007-11-21 @ 22:49:44
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Stacie

Aha! Det är så man ska göra för att få sova i sängen. Det måste jag testa.

Hoppas att det onda har släppt nu. Det är bättre om det inte gör ont men att man kan låtsas. :-)

Ha en fin dag farbror Bertil och jag håller tummarna för helgens utställning. Visa dem var det blå skåpet ska stå!
*Kram*

2007-11-22 @ 09:24:28
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Viggo

Hej Bertil
Vet hur det är att ha ont och vara man... Lite känslig måste man få vara!
Här piffas det också inför helgen, men matte säger att en snygging som jag är alltid till min
fördel ;-)
Ser fram emot att träfas och snacka lite killsnack på söndag!
Ha det bra!

2007-11-22 @ 17:35:43
URL: http://lindbergs.bloggagratis.se/
Postat av: Gizmo

Håller tassarna för att du "sopar banan" med konkurenterna i helgen, inga problem kan jag tänka mig ;-)
Ha det bra!! Gizmo

2007-11-23 @ 17:56:31
URL: http://www.gizmos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0