Äntligen Fredag!!

Fredag. en fri dag...Den dagen eller kvällen som bara går ut på att återhämta sig från den gångna veckan, den dagen lillhusse kommer hem och busar med mig:). Men när det gäller min lillmatte finns nog inte ordet 'varva ner'. Så fort hon kommer in genom dörren sättere hon mig i arbete...

Disken nästa lillmatte??!!
image24
Foto:lillmatte

Sen ska det dammtorkas o grejas...Nog för att jag tar det hela som en lek (ordagrant). Inte alltid uppskattat av lillmatte då jag gömmer och tjuvar trasor och annat som hon inte håller under uppsikt. Man kan väl säga att jag snarare själper än hjälper min lillmatte då det kommer till städning;)...Men jag för ju med mig en positiv anda iaf;)
image25
Foto:lillmatte

Efter allt dammande, springade fram och tillbaka, så är det ju inte konstig att man måste lägga sig en stund i soffan och ta igen sig:)..go' natt vänner!!
image26
Foto:lillmatte

Kommentarer
Postat av: Gammelfaster

Halloj där! Kan du vara så vänlig att skicka hit städhjälpen, han verkar ju kunna det där, haha...
Puss och kram

//Maria

2007-10-14 @ 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0