Charmörskola a'la lillmatte

Det bästa med att lillhusse är borta på veckorna är att jag får lillmatte all for myself!! Vilket innebär all uppmärksamhet till lilla jag:)!!(storhetsvanisnne?! inte alls;)!!!) Då passar jag på att busa, mysa, träna, samtala (?) med lillmatte;) Hon har en hel del att lära mig, som hur man blir en riktig charmör/gentleman samt lite vett o ettiket;)

Här går vi igenom de vanliga vett o ettiket "reglerna" som gäller vid ett matbord. Kan vara bra att veta till framtida dejt;)
image31
Foto:lillmatte

Undra vad lillmatte tänker bjuda på för gott i dag??
image32
Foto:lillmatte

Kommentarer
Postat av: Anonym

nååå, jag tycker du ser lite mer fundersam ut bertil! du kanske tänker samma sak som jag? är det inte lillhusse som ska sitta där egentligen?? :D
och brukar det inte vara mat på dom där runda grejjerna???! :D

2007-10-24 @ 18:16:21
Postat av: Lisa & Tjejerna

GRATTIS Bertil till småttingarna!!!! Det gjorde du bra:-). Iofs så visste vi ju redan att du kan det där. Hon här hemma är då söt som en sockertopp;-).
Ta hand om lillmatte.
Kram!

2007-10-24 @ 19:47:33
Postat av: Marie

Hej,
han ser för härlig ut den lille suktandes "gourmanden"...fina bilder på vacker kille =D

2007-10-26 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0