Höstrusk...

Vad passar inte bättre en mörk, kall höstkväll som denna med att läsa. Fredagar är till för att varva ner, t.o.m lillmatte har insett detta!(grattis;)!!) o då passar läsning väldigt bra:) göra det lite mysigt, koka lite te o lägga sig för att låta sin fantasi överta real life...
Här drömmer jag mig bort en stund...kanske på vad jag önskar mig till jul... eller hur länge det är kvar till middag, vem vet... utom jag;)
image33
Foto:lillmatte

Fasen vad hungrig man blir av att läsa, att man alltid ska måsta vänta på middagen(pik till dig lillmatte;)!)..Hummm vad är det här som ligger i boken??nått ätbart??eller ska jag ta hela boken??!!värt ett försök..
image34
Foto:lillmatte
...det är ju inte så att jag aldrig river sönder tidningar o dyrligt som dimper ner i brevinkastet ;)

Hoppas alla får en trevlig helg!!!
Hejdå från mig!!

Kommentarer
Postat av: Stacie

Hej farbror Bertil!
Matte blev så inspirerad av din blogg, så nu har hon gjort en till mig med :-)

Läser du böcker du!? Jag får inte ens titta på mattes böcker. Hon litar inte på att jag skulle kunna låta bli att sätta tänderna i dem.

2007-10-27 @ 16:24:01
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Lizzie

Tjaba Berra !
Du verkar oxå ha en massa hyss för dig, så kolla i min blogg .. *s* ! Du är nämligen utmanad * Thi-hi *

Nosgnugg från Lilla Odågan Lizzie

2007-10-27 @ 17:56:35
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Viggo

Bertil har blivit utmanad av Viggo! Läs vår blogg 27/10!

2007-10-27 @ 22:11:50
URL: http://lindbergs.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0