Lägesrapport...

Så efter mycket om och men kom vi äntligen fram till mitt gamla hem. Det skulle bli sååå kul o träffa 'mina' tjejer igen..trodde jag! Väl hemma mottogs jag kanske inte som räknat...som flertalet från mottsatta kön ska det förklaras och krusas om var man har varit och vad man har gjort osv...med andra ord var tjejerna inte allt för glada o se mig...tyckte väl gott de kunde bjuda till lite men ack där fick man på nosen;) så va ska man säga...tikar..kan inte leva med dem men absolut inte leva utan dem (så länge man har humm 'manligheten' kvar;)..om ni förstår vad jag menar, hehe.
Nåja för att lämna denna sexistiska syn på livet till annat. Lillmatte gjorde tabben att glömma kameran så bilder får ni allt vänta på ett tag till. Annat som händer, nja får nu äntligen bli fri från koppel och göra lite som jag vill, det är väl vad semester går ut på:) Sen så blir det väl en hel del bus och mys med såväl lillmatte som mina, låt oss säga, mer erfarna hundägare:). Men tror nog att efter denna vecka kommer hemlängtan vara stor...
Till nästa gång: Lev o må och glöm inte andas där i mellan;)

Dock hitta lillmatte ett gammal kort på mig som valp:)...Söt då men  för j*kla snygg nu om ja får säga det själv;)
image28
Foto: Kennel Finnliden 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg som tusan var du som liten! Fast du är ju minst lika snygg nu också.

Hoppas att du har en skön ledighet.
*Kramar*

2007-10-17 @ 14:30:08
URL: http://www.elinsite.com
Postat av: Lotta

Hej Lillmatte o Bertil

Oj så fin blogg ni har,Bertil din lillmatte är jätte duktig.Och snart ska du ju bli pappa igen,då håller vi tummar o tår.
Jätte trevligt att du/ni besökte min sida.
jag ser att jag måste skärpa mej och vara mer flitig i bloggen

Ha en trevlig helg
Lotta (Selma;leo.Maja)

2007-10-18 @ 16:31:06
URL: http://www.kageangens.se
Postat av: Nicki

Ja du Bertil, nog var du söt som liten alltid, men HUR kunde du gå och vänstra med en annan när vi fick så många söta,snälla och duktiga barn???
Fast vid närmare eftertanke så har ju jag också gjort det,hi,hi
Ha en fortsatt trevlig vecka hos GAMMEL-matte och brudarna och lycka till med dom nya puppisarna!

2007-10-18 @ 19:34:45
URL: http://www.hjortronlandetskennel.se
Postat av: Petra

Hej! Hur har ni det där uppe i Piteå. Tänker på er ibland när man snurrar runt på jobbet. Sköt om er. Kram

2007-10-19 @ 22:27:39
URL: http://petralinfors.blogg.se
Postat av: Petra

Hehe jo jag ska ändra färg på texten. Jag har bara inte hittat i html koderna för att göra det. Här i Umeå snöar det! Whiii....fram med mattan!
Kram

2007-10-20 @ 12:28:38
URL: http://petralinfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0