Money is good...

De dagar lillmatte varit ute på en av sina shoppingturer brukar jag uppskattningsvis ta hand om alla kvitton för att försäkra att lillmatte slipper ångesten sen då hon packar upp allt, dock är jag inte så nöjd i dag. Lillmatte har inte köpt hem något gott till mig:( Nåja, kanske nästa gång...
I full färd att riva sönder kvitton! Money is good!!:
image19
Foto:lillmatte

Tar en paus, funderar samtidigt som jag slickar mig om läpparna hehe...
image20
Foto:lillmatte


Lillmatte har jobbat hela helgen, vilket innebär att jag allt får komma till henne för en gångs skull. Det brukar vara ganska kul och hälsa på lillmatte på jobbet. Lite skrämmande ibland men inget som inte jag kan hantera;)
Här sitter jag utanför och väntar på att lillmatte ska sluta (lillhusse hållerr ett vakande öga på mig så jag inte får för mig att vandra iväg på egna äventyr; det skulle ju vara hämskt hehe)!):
image18
Foto:lillhusse

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken hjälte han är Bertil, räddar matte från "efter shopping ångesten"... Hoppas vi kan ses någon dag framöver.
Häls Josefin och tjejerna

2007-10-08 @ 22:37:05
Postat av: Elin

Heja Bertil! En kvittorivare skulle vi behöva i vårt hus också. :-)

2007-10-09 @ 11:56:45
URL: http://www.elinsite.com
Postat av: Matte

Bra du inte stökar till det allt för mycket, så det blir lite lättare för lillmatte att koppla av när hon kommer hem från jobbet:)

2007-10-09 @ 20:49:31
Postat av: Lotta och Viggo

Hej Bertil. Visst är vi snyggast, vi
Springer Spaniels som är brun/vita med tan ;-))Jag har ingen egen blogg, men jag brukar få hänga med på min mattes blogg. Själv bor jag i Schtaaan (Skellefteå, Ursviken närmare bestämt). Trevlig blogg, här kommer jag att titta in fler gånger! Ha det bra hälsar min matte och jag.
Ps. jag längtar att se dina valpar hos Ronja och Therese

2007-10-09 @ 22:38:09
URL: http://lindbergs.bloggagratis.se/
Postat av: Petra

Nu äntligen hittade jag till din blogg. Söt Bertil, han måste komma och hälsa på oss fler gånger på jobbet. Hoppas ni haft det bra under ledigheten. Vi syns imorgon!

2007-10-10 @ 00:48:36
URL: http://petralinfors.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie och Almi

Hej!
Smart att rädda matte från shoppingångest. Skall själv prova det för att se om det då inhandlas fler roliga saker till mig som tack för hjälpen.
Hälsningar Almi med matte Rose-Marie från Uppsala.

2007-10-10 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0