All me!

image5
Foto:lillhusse

Så, här är jag! The one and onely! the star! the champion! the best thing in the world! och allt det där häftiga:) Mitt namn (när jag behagar lyssna till det) är BERTIL, så otroligt maskulint, så...inte ett hundnamn! Men skulle inte vilja vara någon annan. Jag kommer ursprungligen från finnliden. Men bor nu med min lillmatte (kallar henne det för...ja, hon är liten) i Umeå.

Eftersom jag är sååå otroligt maskulin och bredaxlad (kan man ana en uns av ironi här:)?) behöver lillmatte aldrig känna sig mörkrädd, för jag vet att hellre fly under bordet än illa fäkta är den bästa lösningen. Till alla er som älskar att äta: allt som inte smakar mint går att äta!!
Men min bästa egenskap är nog att mysa med lillmatte i soffan.

Kommentarer
Postat av: martin

kul att du tyckte om att bada förra helgen=) det kanske blir det nu i helgen också! =) sen så måste vi ju knalla iväg och hälsa på lillmatte på jobbet på lördag! =)

2007-10-03 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0