Förlåt...

Nu är det nästan pinsamt länge sedan jag var inne här o lämnade efter mig ett tassavtryck eller två...
det har väl inte hänt allt för mycket sen sist... Jag har testat på att jaga lite med min lillmatte men det slutatde med hotelser om kastrering;) så jag får väl allt ta å börja göra som lillmatte säger men det är ju bara det att hon är sååå långsam i skogen. Jag gillar o jaga snabbt o intensivt!:) Mycke lydnadstränig har det blivit...nog för att jag vet vem som (ska lyda vem) är bossen i min familj;)hehe...
Inte att förglömma så har lillmatte åter bsetämt sig för att FLYTTA!!!herregud kan man bli mer rastlös???!!vi har ju just flyttat...men jag har ju som vanligt ingen talan i detta fall, så det är väl bäst att bara blinka med sina ESS ögon som bara vi kan o hålla masken;) Nog för att vi flyttar till trakter jag känner till o lillmatte me...Jag tror vi båda ser fram emot det:) Nåväl, ska gå i väg med lillmatte nu för att avsluta denna arbetsdag...se till att de älder har sina täcken på sig o att ingen fryser om fötterna samt att alla sopor är tömda:)

Trevlig vecka!!
Kram från mig till dig!:)

Kommentarer
Postat av: Linn & Felicia

jajjamän, vi kommer nog trivas=) men du, fy va kul att du snart flyttar hem. kram=)

2008-09-03 @ 21:39:15
URL: http://flisis.babyblogg.se
Postat av: Liten odåga med dito matte ...

Håller helt med s ! ( = Det var ju jättelänge sen man hittade nån uppis här .. :- )

Har´e bäst ändå !!

2008-09-08 @ 19:38:28
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0