På resande fot

I helgen har jag o lillmatte varit hem till Piteå! och man kan ju inte åka dit utan att svänga förbi mina tjejer;) väl där, fick man sig ett ordentligt träningspass i både lydnad och utställning. Det sistnämda är dock bland de lättare träningsgrenarna, då man trots allt är 5 år!! och champion;) För att se bilder från träningsdagen gå in Kennel Finnlidens hemsida i kolumen till höger.
Nog om detta, i dag ska jag ha min andra sleep over hos min ena "dagrastare"! ska bli spännande...Min "dagrastare" är såå snäll o gó, bättre att vara hos henne när lillmatte jobbar än hemma själv:)bortskämd??!!nee, inte jag;)...
image109
Foto:lillmatte
Övrig info som kan vara av värde: är att det mest troligt inte blir att följa med lillmatte på jobbet och själv arbeta. Visade sig vara för många som var emot denna idé. Sedan kommer denna sida att ligga något på is ett tag framöver... Men en vacker dag då lillmatte fått fötterna på jorden igen, dyker jag upp:)!.
Och med dessa ord önskar jag nu alla mina "nät"-vänner och alla andra en trevlig vår och massa lycka till på kommande tävlingar och utställningar. Jag kommer följa era framgångar här i www- världen;) o kanske lämna nått tassavtryck här o där för att visa att jag lever o mår!!!
image110
Foto:lillmatte

Kram o hej från mig!! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder :)
Ha en trevlig tisdag!

2008-02-12 @ 11:47:36
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Amy

Farbror Bertil - NEEEEJ! Du kan inte sluta nu... snyft... jag kommer sakna dig så... Varför?! Dina bloggar och bilder har varit så roliga och härliga med den schyssta rosa bakgrunden.

Det är inte utan att jag blir lite arg på dig! Hur kan min Farbror lämna mig i cyberrymden helt själv. Ego gubbe...

Det blir tomt utan dig... snörvel...

Må så gott och ta hand om dig!
Stora Kramen

2008-02-12 @ 17:29:15
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Lizzie med flock

Nää vilket tokigt beslut att stänga ner en så mysig blogg !! Undrar om inte man måste ha godkänt av alla sina läsare innan man fattar ett så drastiskt beslut .. :(: !?
Vi ; alltså Lizzie med flock kan bara instämma med Amy i att det kommer att bli tomt utan er !!

Har´e gott och hoppas att ni omprövar beslutet .. *s* !!
// Nosgnugg från Litet Sjö(o)djur ! Åsså kram från matte !

2008-02-12 @ 19:54:20
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Stacie

Nä, men Bertil!! Inte får du ju försvinna så där bara från cyber-världen. Ta en paus med matte en stund. Goas och mys. Men kom sen tillbaka!
*Pussen*

2008-02-13 @ 21:11:51
URL: http://setterliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0