"Put your hands (tassar) up in the air"

Lillmatte har ej varit lika synlig som hon brukar, åkt i väg me tjejerna på utställningar runt hela norrbotten men lämnat mig hemma!!!iofs så får ja ju då fått tillfälle att umgås både med valpar, folk o fä!! som jag annars har svårt att hinna med på mina hemresor...bara ligga i solen o glassa,bada, träna, grilla på kvällarna o vräka i mig en massa godis tar upp mycket av min semestertid:)

Nu har halva tiden gått, man hinner knapt landa så är semestern slut...

foto:lillmatte

Med "gamelhusse" har man alltid kul, hittar alltid på en massa roliga saker o svåra träningsmoment som jag sköter si så där;)

foto:lillmatte

Å inte var det jag som hade lång tunga efter alla apporteringar;)

Foto:lillmatte

Jag hoppas bara lillmatte håller vad hon lovat, att ta mig upp till fjällen så jag får ha riktigt kul!!!det är en stadsråtta som jag värd;)

Foto:Kennel Finnlidens

Jag hoppas alla har det bra där ute i sommartider med allt som hör till!!!

Kram från mig till dig!!:)

Kommentarer
Postat av: Stacie

Åh, nä! Snart är din semester slut. Kommer att sakna dig när du åker hem till Umeå igen. Kul att du tittade förbi igår!

Kramen och nosgnugg

2008-06-28 @ 17:13:32
URL: http://setterliv.blogg.se/
Postat av: Toivo

Ni verkar ju att ha det jätte mysigt där uppe! Min matte säger att du ska säga till din matte att de skall ses när ni kommer tillbaka!

2008-07-03 @ 19:46:58
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Milla

Hej! Du är utmanad! Kolla min blogg!

2008-07-04 @ 12:28:55
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0