I väntan på...

...att lillmatte, som fortfarande är helt uppslukad av arbete, flytt och födelsedagar, ska ta sig i kragen o börja träna med mig!! Jag vill ju så gärna visa vad jag kan!!Att jag, trots min ålder är en utmärkt jakthund! Om jag får jaga på mitt sätt;)det vill säga..                                                                                                                                            .
Nåväl, våren nalkas och mycke kommer hända, men utöver detta så ska det tränas jakt för hela slanten samt en del brukslydnad:) För nu har det blivit allt för många kvällar i soffan denna mörka vintertid, då allt tycks stå still...
image111
Foto:lillmatte

Som ni märker har lillmatte än en gg ändrat utseende på min blogg=) Jag vet att det är länge mellan inläggen men snälla ha tålamod!!!:)så blir det när man ska flytta o greja på...men jag har sagt det förr o säger det igen: jag kommer finnas här omen inte alltid i skrift! o alla mina bloggvänner samt alla andra har jag inte heller glömt!!:)Brukar titta in hos er lite då o då=)
Och med detta önskar jag alla mina vänner en GLAD PåSK!!!
   image115                          image116                                          

Kram o hej från mig!!!Berrabus o lillmatte

Kommentarer
Postat av: Stacie

Glad påsk farbror Bertil! Vad kul det var att få träffa dig förra helgen!
*Kram*

2008-03-19 @ 16:08:24
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Kicki

Supertack för orden i gästboken, Berrabus och Sara.
Ser framemot att få ha er hemma i Finnliden i påsk.
Kram Kicki

2008-03-19 @ 21:07:11
URL: http://www.finnliden.com
Postat av: Amy

Ja jag har noterat viss förändring... Är det jaktgrabben i dig som nu börjar ta över bratsboy eller ;-)? Saknar den härliga rosa... Men det kanske inte passar in i ditt nya liv bland jakt-och bruksgrabbarna *fniss*KUL att se att det rör på sig på sidan ibland, jag lovar att ha tålamod bara du lovar att komma tillbaka igen!Ha en härlig påsk med massor av gott och slöa dagar (även om du skriver att vintern har varit sån).Puss och Kram Amy

2008-03-20 @ 18:16:06
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Sinnica, Cilla och Gizmo

Ser att du vilar dig i form för kommande uppgifter!! Det är nog en bra strategi ;-)
GLAD PÅSK på dig från Cilla och Gizmo

2008-03-20 @ 20:01:29
URL: http://www.sinna.dinstudio.se
Postat av: Lizzie

Skoj att du eventuellt ska bli Bruksare .. ;) ! Min matte påstår att jag skulle kunna bli en kanonbra sökhund, men att det är för " knöligt " att träna just den grenen .. :-) !! Vad säger man ??
Fast iofs så har jag väl fullt upp med att få ordning på matten tills vi ska starta i Elitlydnaden förstås .. *s* !!
Nosgnugg från Snöodjuret, som dessvärre blev " snuvad " på påskkonfekten .. :(

2008-03-27 @ 08:47:27
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0