Nu så...

Har vi flyttat hem till Piteå och förhoppningsvis är detta sista gg. Men med lillmatte vet man aldrig. Man tror man listat ut henne och då går hon o gör nått helt oväntat;) Man får allt hålla ett vakande öga på den där damen. Nåväl, tänkte visa lite bilder från fjällresan (bättre sent än aldrig) och hoppas på att det kommer fler innom kort. Det är ju slutet på november nu så julen nalkas o jag måste ta mig en riktig funderare om vad att önska detta år:)

Foto: Kennel Finnlidens
Här är jag med alla mina brudar;)


Foto:Kennel Finnlidens
Här är jag o min älskade lillmatte! dock fick hon ej skjta nån fågel denna gg o inte var det mitt fel;)


Foto:lillmatte

All me!!!!


Så nu har ni fått ta del av min lilla resa till fjälls. Hoppas allt är bra med alla hundvänner där ute o att både vovvar o ägare får en fin december med allt vad det innebär:)
Vi ses!
Många kramar från mig till dig!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad skönt att höra att ni har landat i Pite trakten nu och att ni är tillbaka på nätet. Vi saknar er på onsdagarna ska ni veta ;)

Tjejerna hälsar massor av svansvifft till Berra bus

Kram Josefin

2008-11-22 @ 12:16:57
Postat av: Jessica & grabbar

Roligt att ni har kommit igång med sidan igen. Många kramar från oss i norr.

2008-11-24 @ 22:08:55
URL: http://www.springpet.com
Postat av: Milla

Du ha fått en utmärkelse, kolla min blogg.

2008-12-15 @ 14:10:40
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0