Christmas time...

Ja ni, det var ju ett tag sen sist! Bortsett från lillmattes alla tentor o annat så har hösten som bara seglat förbi och nu vankas juletid:D ett o annat litet äventyr har jag hunnit med, hörde lillmatte här om dagen prata om en intensiv vår med mycket träning och tävling! Det gillar vi;)

Inväntar instruktioner från lillmatte...

Foto: Annan

I helgen ska jag fira lilla- julafton med alla mina tjejer i Finnliden:)D ska bli mysigt

Foto:lillmatte

Man kan ju bara hoppas lillmatte kom ihåg o köpa mig nån julklapp, men me tanke på att hon är en rätt förvirrad liten sak ska man väl inte hoppas på för mycket...Men jag vet ju hur jag ska hämnas på henne iaf;) bli en riktigt olydig byracka:P
Nu ska vi ut i kylan o busa lite och med det vill jag önska alla fyrfotade med ägare en riktigt...

Foto:lillmatte

Och ett gott nytt hundår!!!:D vi ses i skogen!!!
Kramkram från mig till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0