Som jag trodde...

Blev saknaden för stor för min lillmatte! Som hon var glad då vi sågs igen o vi har myst hela helgen lång. Veckan har väl varit ok, mest legat o vänta på att få åka hem. Fördelen är att jag får vara med min bästis Nina och vara ute o springa hur mycket jag vill!!men det är ju inte samma sak när inte lillmatte är med...Trots hennes eviga gnäll om min hygien, min förmåga att samla ihop både leksaker o skor i sängen/soffan vet jag att jag betyder mycket för henne! annars kan man ju också bara välja att sluta lyssna en stund;) för i slutändan lyckas ja ändå få en o anna kram.
Och för övrigt, vem kan motstå en sån góbit som mig;)

Foto:lillmatte

Så nu väntar åter en vecka utan lillmatte men inte klagar jag;) lever som den kung jag är!!:)
Ha det så bra alla vänner där ute, fyrbenta som tvåbenta!
Kram från mig till dig

Kommentarer
Postat av: Lizzieonlineagain ....

Inte jag iaf .. s ! Fast jag tycker mej på nåt underligt vis känna igen det där om att inte plocka rätt på sina pinaler .. :-) !!



Nosgnugg !!!



2009-01-25 @ 18:49:43
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Bertil och Linda

Härlig blogg med fina bilder och kul läsning!



kram

2009-02-08 @ 19:47:49
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0