Tänka sig...

Att lillmatte fixat så jag får gå prov på lördag!!!:D  och hon hotar med dv saker om jag inte sköter mig, får väl se vilket humör ja e på;)Nåväl, lite bilder från skogen blev d...lillmattes dålig samvete som resulterade i en härlig dag upp i Finnliden. Bör tilläggas att jag efter dessa bilder fick mig en ordentlig trimmning;)just so u know!

Foto:lillmatte

Så här snygg är man på inkallning:)

Foto:lillmatte

Det är så mysigt när snön äntligen är här...

Foto:Lillmatte

Haha lillmatte du kan ju försöka slå min skönhet;)

Foto:lillmatte

På spaning efter nått vilt! en fågel till midda lillmatte??

Foto:Lillmatte

jahapp, då säger jag hejdå för denna gång!!o lägger fokus på prov o mer träning:)
Ha det så bra!!
Kram o hej från mig till dig:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till i spåret, vi vet ju hur duktig du är.

Häls Josefin o tjejerna

2009-10-23 @ 17:36:01
Postat av: Cahmilla

Gisses så duktiga ni är! När flyttar ni till Ume igen =) Det undrar Toivo och hans "lillasyster" Lyra

2009-11-29 @ 19:51:19
URL: http://handlewithcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0