The end of my stories this year...

Så, nu blir detta dom sista raderna i år...o visst har jag varit med om mycket, lärt mig ett o annat!!  Att det inte uppskattas av människor när man badar i lera, äter "konstiga" saker o blir kär i taxar...För att inte tala om all denna uppassning för min lillmatte, hjälpa till i hemmet med dv grejer...Men med varje år uppstår nya utmaningar, nya mål och nya äventyr...Det ser jag med glädje fram emot!!:D
Så från mig till er alla:
image85  O Gott nytt år!!!!Här får min vän från skogen visa upp sig lite;)...

image86
Foto:lillhusse  

Vi ses nästa år!! lev o må!!
Kram från mig till dig!!   

Kommentarer
Postat av: Milla

Roligt att ni hittade till mig! =) Vi får väl sikta in oss på eftersök..*haha,hur ska det gå?*
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!! Kramar

2007-12-21 @ 17:43:26
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Gizmo

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!
Vila upp dig ordentligt nu. Man vet aldrig vad din matte hittar på nästa år!!
KRAM Gizmo

2007-12-21 @ 20:04:07
Postat av: Birgitta & Ice Lolly, alias Odågan Lizzie

God Jul och Gott Nytt Hund ÅR !! Hittade inte din mejladress, så julkortet är postat till din " hemadress " .. *s* !!
Nosgnugg från mej och kram från matte !!

2007-12-22 @ 09:33:52
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Stacie

Gott Nytt År Bertil!! och lillmatte Sara förståss!
*Kramar*

2007-12-25 @ 15:46:01
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Amy

God fortsättning på det nya året!!!

Fick du nån julklapp då? Inte jag, vi var/är magsjuka... Typiskt! Klara var djupt upprörd över att tomten aldrig kom. Själv tyckte jag det kvittade, han verkar vara en mysko typ.
På lördag skulle jag egentligen åkt upp på fjället och jagat (måste ju prova lite till innan jag bestämt om det verkligen är otäckt med skott), men vi måste vara hemma för jag är sjuk. Kommer - hulkh - ur munnen och - fräääs - ur rumpan. Stackars liten ynklig setter! Jag är SÅÅÅÅ sjuk och bräcklig. Hoppas verkligen du klarar dig från hundarnas vinterkräksjuka!
Steriliserad kram

2008-01-03 @ 15:48:09
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0