Back to reality...

YYEEEHHHAAA!!! who's the man!!! Jag har  blivit farsa för...låt oss se, andra eller tredje gången??? Det är inte såå himla lätt att hålla reda på alla min fina damer där ute;)....Om du vill se valparna så gå in här!

En vecka flyter fort förbi och mycket har hänt. Allt började med med badning och klippning, kan inte rå för att jag blev såå himla hårig:) iofs skulle jag inte vilja vara någon nakenhund heller;) Jag har som många andra passat på att hälsa på lite vänner o bekanta under denna tid, så som katten nisse, brudarna hemmavid  o ett o annat oväntat besök:) Sen har jag ju blivit farsa igen;)en stolt sådan! Sorgen vad dock stor när lillmatte plötsigt bara lämna mig (eller glömde hon mig tro??) hela helgen på mitt gamla ställe.
Men jag behövde inte vänta många dagar tills hon dök upp igen:)då var lyckan fulländad. Sedan var det bara bussresan hem att avklara, o sent om sider äntligen hemma!!!vad passar då inte bättre än att böka runt i lillmattes säng o hitta en skönt plats att sova på:) För i morgon börja vardagen igen med allt vad det innebär...

Nattinatt världen!!!
image29
Foto:lillmatte


Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Hej Bertil vill bara tacka för ditt trevliga besök den gångna veckan. Du är dig så lik, ligger helst i soffan och blir kliad, ute full rulle som vanligt och pigg på det mesta. DU är bara för härlig, längtar redan efter nästa besök. Kramar från din gammelmatte

2007-10-22 @ 19:15:03
URL: http://www.finnliden.com
Postat av: lillhusse

grattis berris!!! =) visste väl att det var bra kaliber i dig så du skulle lyckas få in några bullar i ugnen! ;D

2007-10-22 @ 20:59:37
Postat av: Elin

Grattis Bertil till valparna. Så kul! Hoppas att allt är bara bra med dig och lillmatte!
*Kram*

2007-10-23 @ 08:32:26
URL: http://www.elinsite.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0