Try a little tenderness...

åå lillmatte är sjuk!!stackare...Vilket då betyder att jag ser till att allt fungerar här hemma;) Jag hämtar tofflor, näsdukar,  tidningr o allt annat jag kan apportera:) samt värmer kalla fötter. Dock kan jag inte, men om jag kunde skulle jag även komma med varmt te...Jag ser till att göra min behov snabbt o enkelt så att lillmatte inte behöver gå så långt. Jag kan väl säga att jag "kopplat på mognaden" lite...inget bus eller stök o så, utan aggerar mer som lillmattes personliga värmedyna:)inte mig emot:D!!! Vem har sagt att hunden inte kan ta ansvar??vad skulle människan vara utan sin bästa vän:)...
Här förvärmer jag lillmattes säng...
image39
Foto:lillmatte

Så, mer bilder blev det inte denna gång...ska gå o se hur det står till med lillmatte nu:)

Trevlig kväll på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Amy med familj

Krya på dig Lill-matte! Vilken tur att du är sån superhjälte Bertil. Hoppas min matte också blir sjuk så kanske hon ångrar sig och låter mig sova på (ja jag sov på matte) henne igen. Saknar det såååå! Hur kan hon vara så tarvlig?! Jag tittar långögt och sorgset varje kväll vid grinden till sovrummet, men nej - suck- inte ikväll heller... Du har tur du!
Puzz Amisch

2007-10-31 @ 22:00:56
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0