Bättre sent än aldrig;)...

None      None

Jaha, då ska vi se om jag kommer ihåg hur man skriver...var ju pinsamt länge sedan nu! nåväl, jag lever och mår som alltid:) Inte för tjock och inga liggsår heller:P, med andra ord helt och fullt frisk, glad och sprallig som alla vi ESS:are är!!.... bara det att min lillmatte har galet mycket att göra nu när hon funnit sitt kall. Hon pendlar fram o tillbaka från Skeå o när hon väl är hemma sitter hon o läser i dom där sakerna jag själv mer än gärna skulle vilja tugga sönder( ev kallad böcker);). Men jag trivs ändå med vår tillvaro, har ju fått så många nya vänner på sista tiden. Dels har min dotter Fia flyttat tillbak till byn, sen har vi en liten parvel (Folke B) som jag inte har långt till:) Vi brukar träffas då o då. Eftrsom jag tillhör den äldre generationen i gänget är det oftast jag som visar hur det hela ska gå till;) men samtidigt kul att se att de "små" liven är så lättlärda:)!! En o annan ny "dagrastare" har dykt upp (härligt med lite variation på vardagen!!) medans lillmatte är flitig i skolan och ja, vad ska man säga, jag e ju bara så oemotståndlig, inte konstigt alla vill vara med mig;)!!!haha... Händer mer ofta nu att jag åker upp till mitt gamla ställe (Finnliden) och busar med alla mina flickvänner;) om avundsjuka uppstår???kan väl hända;)...isf kommer den oftas från lillmattes sida!


Foto:lillmatte

I brist på bilder och en dator som inte vill göra som jag, får detta bli bilden för dagen..
Nu ska jag o lillmatte ta en paus i pluggandet och röra på oss lite i vårsolen!
Önskar alla hundvänner o alla fyrfotade en Glad Påsk!!!!!!
                                                                                                                  None


Kommentarer
Postat av: Umeborna

Men dra på trissor, ett tassavtryck från själve herr Bertil... Uppskattat ska du veta... Kul att din matte funnit sitt kall men jag förstår att det är tråkigt för en liten Berra med alla dessa böcker.

Hoppas vi kan ses något framöver.

Hälsnigar från Ellie, Indra och matte

2009-04-07 @ 15:50:23
Postat av: Jessica

Glad påsk på er / häls vi i norr : D

2009-04-10 @ 15:19:26
URL: http://www.springpet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0