Bling bling!!!

Det är med fasa jag delar min tankar denna dag...har hört ryktas om att lillmatte tänkt lämna mig hela nästa vecka!! Jag håller tassar för att den mardrömmen inte slår in...
Nå väl, i dag har det blivit strikt koppeltvång på alla hundar som bor på samma ställe som jag...tydligen har någon människa blivit attakerad av en lös hund...ååå det var INTE jag!!!;) tur i oturen då att lillmatte innehar ett flexikoppel!!ja, ni läste rätt...men då får man ju en liten aning om hur det känns att springa lös;) o för att ta det säkra före det osäkra har lillmatte pyntat mig med både reflexväst och blinkhalsband;)jag själv väjer att inte komentera denna sak:
image71
foto:lillmatte

Trots att lillmatte är bra o ha kan hon också konsten att vara ivägen...flytta på dig!!
image72
Foto:lillmatte

Resten va denna dag lär jag nog tillbringa med mina nyfunna vänner, de säger eller gör inte så mycket men de är roliga att titta på fast jag råkade blunda på detta foto:p Hejdå för i dag!!:D
image73
Foto:lillmatte

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Så söööt du är med täcke och " strasshalsband " ... * blink * !!! Men du, det där med Flexi låter ju inte som nån hit direkt .. Tacka vet jag springerrejs av riktig modell !!
Fast för egen del får jag vänta några da´r, för trots att det är gott om snö i Grönklitt, så blir det inte av med Adventsresan .. pga en rackans magsjuka som jag alldeles oförskyllt åkt på .. Suck !
Så jag hoppas och tror att jag iaf inte smittar över nätet .. // Nosgnugg från Lizzie

2007-11-29 @ 20:03:20
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Amy

Stackare! Men hon kommer väl tillbaka igen???

Så fin du är i dina kläder! Jag har också bling-halsband när jag är ute på kvällen, och reflexsele. Vi går alla sex på samma koppelpromenad. Ser nog rätt häftigt ut när i kommer blinkande i mörkret.

Se till att få en mysig första advent, själv ska jag se till att jag får tag i några pepparkakor - mums!
Men du, de där kompisarna verkar lite stela tycker jag... går de att leka med?

Puss

2007-11-29 @ 21:27:39
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0