"Halleluja-moment"

Lillmatte har lånat hem en bli vilket betyder massor med utflykter till främmande ställen;)det gillar vi skarpt;)!! O främst storhandling:D!!!
image58
Foto:lillmatte

Kan man tänka sig!!!All denna mat till MIG!!!!det är ju bara helt underbart!!Gissa om jag kommer vara mätt ikväll;)
image59
Foto:lillmatte

Men du lillmatte, ska jag verkligen äta upp allt det här???Om jag inte minns fel så har jag ju nyligt fått 15 kg mat att äta...jaja, jag är ju inte den som är den...bjuds det så tackar jag o bockar!!!:) I morgon ska jag o lillmatte ut i skogen o vandra!!det ska bli spännande:)Hoppas på att det blir några fina bilder med...

Smaklig måltid till er alla!!
Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Snöodjuret Lizzie

Hmmm ... Rackarns att det är så långt upp till dej, för annars hade jag kommit på stört och hjälpt till med käket !!
Men du Berra, tänk på ditt BMI inför kommande vänstervarv .. *s* !!

Nosgnugg från Lizzie, som jobbar frenetiskt med en massa ingångar och utgångar eller om det kanske var på stället helt om och / eller UT bland en massa koner och konstigheter .. ;)

2007-11-14 @ 17:22:18
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Stacie

Oj, va mycket gott du hade fått då! Ät inte upp allt på en gång, för då lär du få ont i magen!
*Kramen*

2007-11-14 @ 17:36:56
URL: http://setterliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0