Happy första advent!!!

Mardrömmen har slagit in!!:(...lillmatte lämnar mig en hel vecka så nu får man passa på o umgås! Nog för att lillmatte måste jobba hela denna helg också!typiskt..visst kommer jag vara ledsen men hon kommer ju tillbaka;) Det kommer även medföra att min blogg inte kommer vara så aktiv kommande vecka!! så därför vill jag passa på o dela ut dessa fina elektroniska medaljer till alla er som tittar in här nästan varje dag!!:D ni vet vilka ni är;) 

För att återgå till vardagen, det är ju nu bara fyra veckor kvar till jul!! o jag har gjort en lååååång önskelista, kanske inte så varierande men ändå;) ( allt som går att äta vill jag ha!!) Jag hoppas alla får en trevlig adventshelg o vi ses om en vecka,) o sköt om er, här hemma lurar förkylningsvirusen bakom varje hörn!!
image74
Foto:lillmatte

 


Kommentarer
Postat av: Stacie

Nä, men du är ju för söt.
*Nosgnugg*

2007-11-30 @ 13:47:19
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Amy

Men jag undrade vad du hade på huvudet farbror Bertil, sen såg jag ;-) Trodde först det var nån konstig julpryl... Min matte har köpt en LUCIAKRONA.. jag vägrar! över min döda kropp! jag tänker INTE va lucia (iår iaf). Tärna med diskret framförhållning är mer min melodi i sankta luciatåget... De som väntar på nått gott du ;-)
En stor kram som varar hela långa (ensamma) veckan

2007-11-30 @ 16:30:21
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Ellie

Helt rätt klädsel för att jaga förkylningsvirus på flykten. :). Hoppas du klarar dig när lillmatte åker bort och att hon inte lämnar dig så länge..
mera *nosgnugg*

2007-12-01 @ 18:07:48
Postat av: Gizmo

Tur att du klär dig varmt i förkylningstiderna!! Hoppas att du "klarar" dig utan din matte en hel vecka!! Kram Gizmo

2007-12-01 @ 21:26:39
URL: http://www.gizmos.dinstudio.se
Postat av: Berra...skriver eget inlägg;)

Hallååå alla vänner!!Lever o mår gör jag, trots nattliga mardrömmar om att lillmatte inte ska komma tillbaka...Men jag är ju snart 5 år så nu är det dags att växa upp...visa att man klarar av att stå på egna ben/tassar:)Hoppas allla har det bra!!Kramkram från mig!!

2007-12-04 @ 17:21:19
URL: http://lillmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0