Trist helg...

Trots sjukdom ska lillmatte ändå 'överge' mig i helgen:(... Lillmatte måste nämligen jobba hela helgen lång, vilket i sin tur innebär att det inte kommer hända så mycket här på några dagar. Nog för att lillhusse kommer vara hemma men..han e ju inte min kära lillmatte!!...men nån måste ju kunna betala min mat;)hehe... Trevlig helg på er alla:D!!! O passa er för spöken som lurar  buskarna;)

Här kommer några fina bilder lillmatte tagit tidiare i höst:):
image45
Foto:lillmatte

Lillmatte kanske senare ska överväga sitt karriärsval...kanske en framtid som paparazzi, får ju aldrig vila från kameran;)hihi..
image46
Foto:lillmatte

Som jag nämde tidigare: Hoppas ni alla får en riktigt skön helg!! med mycket bus, godis o mys;)
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Stacie

Trevlig helg Farbror Bertil!!

2007-11-02 @ 12:03:36
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Kicki

Hittade hit via Krokanden. Skrattade högt flera gånger när jag läste din blogg! Riktigt rolig. Kul med så mycket fina bilder också!
Krya på dig och trevlig helg!

2007-11-02 @ 20:32:40
URL: http://www.freewebs.com/ringobus
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder och vad skönt att du mår bättre, men du måste ha skickat baciller hit för nu är det min tur. Kolla in min nya hemsida om du ids!
Kram

2007-11-06 @ 08:36:00
Postat av: Gammelfaster

Kanske skulle jag fylla i adressen också. Hehe...

2007-11-06 @ 10:19:06
URL: http://www.123minsida/maria1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0