Home sweet home...

Nu händer det grejer..tror jag:)lillmatte springer fram och tillbaka med en massa saker, packar  väskor o allt det där. Vi ska nämligen ta bussen hem till finnliden, my old home!!! Det ska bli kul att få komma hem o träffa mina tjejer:) Busa och bara ha det skönt!
Själv fick jag till uppgift att packa mina saker, inte så mycket..tog mitt koppel och la mig framför dörren så att min smått förvirrade lillmatte då inte skulle glömma mig iaf:)!!! Så nu kan det dröja någon dag innan jag dyker upp här igen:)men ni kan ju roa er med att läsa bloggen från börja:) Ni kanske har missat nått...

Den som väntar på något gott...
image27
Foto:lillmatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0