Sök pågår...

Ännu en vacker, kall, solig höstdag. Vad passar då inte bättre än att gå ner till ängarna och träna lite. Men vägen dit är inte lika kul, säger bara en sak: byggnadsplatser is not my thing! Jag och lillmatte måste nämligen passera ett ställe där dom håller påatt bygga en massa hyreshus och om jag kunde skulle jag helst vara under lillmattes jacka...då är jag inte så manlig av mig. Lyftkranar måste vara something from hell, eller nått...Nåja, så länge lillmatte är med så känner jag mig lite tryggare iaf:)
Väl framme på ängarna får jag till uppgift att söka en PINNE!!herregud lillmatte! Jag är ingen valp!!Om det ändå vore fågel jag fick söka efter, men en pinne....jaja får se det som rena övningen då...men måste erkänna: det var himla kul!!!
image21
Foto:lillmatte

weee var är den där pinnen!!??
image22
Foto:lillmatte

aaaa hittade den, måste bara smaka lite på den också...
image23
Foto:lillmatte

Hejdå för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0