Sweet love

Nog vet jag allt att jag är för gammal för lekparken men det är så skönt att ibland bara få ignorera vardagen en stund och locka fram barnet i sig. Glömma alla krav och förpliktelser man har som vuxen (i mitt fall, äta, sova, springa lite, se bra ut,) och göra sådant man känner för. Leka håller dig ung, sa visst nån höjdare...
Övrigt som sker här hemma...jo, jag har hittat the love of my life!!Granntiken,åååå så söt hon är, liten och med ett jäkla humör, men va ska man säga: Hon är ju en tax!=)Men en mycket söt sådan. Så det kanske inte bara var för att få leka lite som jag gick till parken i dag, måste ju visa att jag har en varm och känslig sida. Där jag bejakar barnet i mig (bullshit tycker lillmatte;)!), jag har hört att sånt funkar på damer hehe:)...
image12
Foto:lillmatte

Here we go!!
image13
Foto:lillmatte

Over and out för i dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0