Love is in the air...

Ja, då var påsken avklarad och med den fjällbesök o en o annan tenta för lillmatte! Har väl sällan varit så eftertraktad som de senaste två veckorna;) Dambesöken bara avlöser varandra:)!! Nått med årstiden?? Jag som trodde det var kört efter 4 årar;)...Tror allt jag sprider någon sorts känsla för love omkring mig, man kan till och med ana lite vårkänslor hos lillmatte;)hehe men det e ju inte min sak att avgöra!
Här är en av de få bilderna som togs uppe i fjälls med lillmatte o c:o

Foto: Finnlidens kennel

O nog har lillmatte blivit slö med åren, ska ha mig o dra upp henne på fjälle!!! icke, när det finns annat skoj man kan "hitta" där;) Här har vi ett snack om att det nog e bäst om "settergänget" får träna ifred o vi går vår egen väg:)
Jag hann ut en sväng med en del av mina tjejer (Filippa K och Melba) as well, men inte vet jag...var tog deras kondition vägen??!!;)

Foto: Finnlidens Kennel

Nu väntar en sån där vecka då det inte händer så mycket för min del, lillmatte ska vara på skolan hela dagarna. Tur jag har mina "dagrastare" som så snällt ställer upp på mig;) men som jag nämnt tidigare, jag är kanske ingen valp längre så för min del kan jag lika gärna ligga o mysa i lillmattes säng medans hon e borta!:)
Hoppas ni där ute haft en bra påsk och vi ses!!
Kram från mig till dig;)!!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tja Bärra Vickan här :) snacka om att vi farbröder bara blir populärare och populärare, tjejerna bara svärmar runt oss! Kanske vi måste ta oss en sväng om ut i ringarna igen?! du vet ju att det fins ju ett stort utbud där :) :) lycka till med alla dina barn, själv har jag fullt upp! Hörs Nått Vickan matte hälsar till din lill matte med !

2009-04-21 @ 14:43:20
Postat av: Toivo

Åh det såg härligt ut att få va på fjället och bara löpa ut, =) Min matte hon bara jobbar och sitter vid sin dator och hävdar att hon gör nåt slags " skolarbete " Vad det nu är. Jag har kommit fram till att min matte är lat, ;)

2009-05-08 @ 20:14:28
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0