Tiden går...

Under mina härliga 7 år (jag fyller år i dag:)!) som den charmiga, mysiga Berra jag är, har jag fått uppleva en hel del! I mina unga år och med mitt goda jaktsinne var det skogen som låg mig närmast hjärtat!(jag är ju trots allt en ESS, född för o jaga;)!!) Visst kanske jag gjorde lite som jag ville men gammelmatte höll koll på mig;) Det var oxå i mina unga år som ja slamade på utställningar men efter ett tag blev längtan till skogen så stor, och klart gammelmatte lyssnade o lät mig få göra det jag gillar bäst:) När jag så mognat en aning flyttade jag till lill-matte, som alltid funnits där, men nu skulle jag bli hennes egen lilla kelgris;) O ni som följt bloggen vet ju hur rastlös denna lilla dam är så ja, ett o annat har man väl fått vara med om;)
Jag som liten men otroligt charmig;) 

Foto: Finnlidens kennel

 Om jag skulle sumera mitt liv so far, kan man väl säga att jag flugit fram...

Foto:lillmatte

Med fokus och lyhördhet har jag övervunnit de hinder jag mött på vägen...

Foto:lillmatte

Och nu, ett år kvar till pension, är jag "bara" charmig, mysig och duktig i skogen;)

Foto: Finnlidens kennel

Och med dessa ord skall jag nu fira min 7 års-dag på bästa möjliga sätt: Nämligen i soffan med lillmatte o massa gott;)

Vi ses o Hörs!!
Kram från mig till dig:)


Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Tusen tusen GRATTIS kramar till dig Bertil, du är fortfarande min ögonsten.

2009-12-23 @ 13:22:38
Postat av: Viktor

Tjabba Berra välkommen till seniorvälden jag har ju varit här ett tag och jag kan säga det blir bara bättre och bättre ,nu får man verkligen göra som man själv vill(dom är lätt lurade våra människor)ses vi på nån buss resa neröver nåt Kram Vickan

2009-12-23 @ 19:34:16
URL: http://www.springerboys.se
Postat av: Viktor

Tjabba Berra välkommen till seniorvälden jag har ju varit här ett tag och jag kan säga det blir bara bättre och bättre ,nu får man verkligen göra som man själv vill(dom är lätt lurade våra människor)ses vi på nån buss resa neröver nåt Kram Vickan

2009-12-23 @ 19:35:08
URL: http://www.springerboys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0