Sorry!!!

Med svansen mellan bena och gråtmilda springerögon ber ja om ursäkt för lillmattes helt otroliga ointresse för min blogg just nu!!eller d har ju varat ett tag...lillmatte skyller på tidsbrist, kärlek och sommar, humm... Var inte jag hennes one and only??!!tydligen inte...tur jag kan sysselsätta mig på annat håll. Har haft lite dambesök sen sist ja blogga och mer väntar;) d e ju alltid trevligt!! en o annan utflykt till skogen o nu när värmen är här ett o annat bad!

Foto:lillmatte

Det vankas ännu en flytt (förvånad???inte jag) till stan och allt eftersom åldern sätter sina spår ska d bli trevlig o sitta i parken o titta på fåglarna i sommarvärmen. soffan har också blivit ett favvoställe;) Lillmatte surrar om viltspår och jaktträning till hösten men känner ja henne rätt så återstår d å se vad d blir va det:) Ska försöka se till att fixa lite nya bilder då lillmatte av okänd anledning förlagt sin kamera...
Hoppas värmen inte är allt för plågsam för mina fyrbetnta vänner där ute!!de tvåbenta jublar varje gg solen lyser så d måste ju betyda nått bra:)

Sköt om er där ute!!
Kram från mig till dig:)


Kommentarer
Postat av: Fia och Therese

Tjena farsan och Sara! Nu har vi äntligen skaffat en blogg :)

2009-07-09 @ 14:46:10
URL: http://www.fiainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0