Det börjar närma sig...

Tid för att ta tag i viltspårsprov!!har tränat som bara den de senaste veckorna och hoppas på att lillmattes motivation håller hela vägen fram:) Tycker lillmatte har tagit sig i kragen rätt bra, är vi inte ute o tränar i skogen så går vi långa prommenader i skogen!det gillar vi!! som här tex

Foto:lillmatte

Vi tog en tur upp på nått berg där jag mötte såväl tvåbenta som fyrbenta...tror visst det var någon typ av träning i skogen intill...
Spanar efter fågel...

Foto: lillmatte

Fin utsikt över delar av Piteå...

Foto:lillmatte

Vy över lägerelden:)

Foto:lillmatte

 O jag höll mig på beörigt avstånd från lillmatte hela tiden, tror hon bara behövde använda pipan två gg;) jag kan när jag vill;)

Foto:lillmatte

Om man inte visar sitt intresse för mat hur ska då dessa tvåbenta veta att man e hungrig;)

Foto:lillmatte

En härlig dag var det, så nu ligger jag nöjd på soffan o slumrar...i väntat på morgondagens äventyr i skogen:)

nattinatt!

kram från mig till dig!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Bertil, jag har fått en lillasyster =) Wow fr Toivo

2009-10-18 @ 08:49:20
URL: http://handlewithcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0