"ooohhhh dear God!!!!"

Nu har jag en personlig KRIS!!!! lillmatte har hittat GRÅA hårstrån på mitt huvud!!! Kan det vara möjligt?? Jag som är i mina (så vitt jag vet) bästa år!!Jag ska väl ändå inte börja förfalla redan?? Innebär detta att jag nu tillhör veteranerna??som inte gör annat än gnäller över att livet är en ständig plåga?? Kommer lillmatte ersätta mig mot yngre blod?? nån som orkar hänga med o har den där valpiga attityden till livet?? kommer jag bli tråkig o slö nu??

Alla dessa frågor med så få svar...man hinner inte mer än blinka så är livet förbi...
Den här helgen ska spenderas grunnandes på livets stora frågor samt bevisa för lillmatte att ungt blod må vara mer spännande, men inget går upp mot visdom o erfarenhet...
image81
Foto:lillmatte

Ta tillvara på dagen o lev i nuet!!
Hoppas alla får en trevlig helg!! Även dem alla som i helgen kommer befinna sig i den stora staden (sthlm)! Ett stort lycka till!!! till er...

Lev o må!!Ses till veckan!!
kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Gizmo

Nej då grabben. Ta det med ro :-) Du är ju rena rama ungdomen vetja :-) Föresten har du inte hört talas om "de gråa timmingars charm??"
Kram Gizmo

2007-12-16 @ 14:45:20
URL: http://www.gizmos.dinstudio.se
Postat av: Amy

Härligt Farbror Bertil! Nu är du ju farbror på riktigt *fniss* ;-)

2007-12-17 @ 22:37:13
URL: http://www.krokanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0