"shit pommfritt"...

Var ute på en prommis med lillmatte i dag o hittade världens bästa badställe!!! Nämligen ett dike fyllt med massa mysig lera o annat som luktar så 'gott'. När jag som bäst simmar runt där i dyn, dyker helt plötsligt lillmatte upp...jag menar, "shit pommfritt"!!!! lugna ner dig tjejen!!! lillmatte var INTE glad o då är det en snäll beskrivning;)....förstår inte, lillmatte kletar på sig allt o gud vet vad i ansiktet när hon ska va fin men när ja väl ska fixa till mig, näää då duger det inte...diskriminering på hög nivå!!
Antar att det inte blir nått mys i soffan eller sägen ikväll:( Kanke inte var en så bra ide' trots allt...
Som om inte det var nog så hamna jag här (i badet)....inte lika kul...kan väl säga att man har haft bättre dar:|
image30
Foto:lillmatte

Fast jag vet ju att lillmatte älskar mig ändå:D
Hejdå för i dag!!

Kommentarer
Postat av: lillhusse

haha, jag kan tänka mig hur glad lillmatte var på dig, skulle inte vilja vara i närheten vid den tidpunkten! :D

2007-10-22 @ 21:00:47
Postat av: Birgitta & Lizzie

Halloj och tack så mycket för " besöket " hos oss !!
Jag tycker att du ska hälsa din lillmatte att lerinpckning
är kanonbra ; särskilt för en Springerpäls .. *s* ! Man blir jättelen och blank och väldans kramvänlig, ( Jag vet, för jag har nämligen prövat med mycket bra resultat !! ) men tänk på att effekten blir ännu bättre om inpackningen får verka ett tag .. ;) !!
Nosgnugg från Odågan Lizzie ! PS Matte hälsar så mycket ! DS

2007-10-24 @ 15:51:28
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0