Ska det vara så ska det...

 (om stavfel förekommer i detta inlägg, (eller något av de andra) beror det på att lillmatte har nedsatt syn för tillfället)
 
Jaha, som ni vet vid det här laget är mitt kall här i livet att städa gator o diken. Med eller utan lillmattes samtycke! Dock får man vara förberedd på konsekvenserna;) dessa tvåbenta varelser är då mer än slösaktiga, man måste ta tillvara på varenda bit som går att äta!! Som i dag: (då jag äntligen slapp kopplet en stund) visade sig att någon tvåbent filur har av en händelse glömt fågelmaten kvar vid ett rastställe, MUMS!!!!
Men denna omtänksamma insatts för miljön osv resulterade i detta:
image37
Foto:lillmatte

Tandborstning på hög nivå!!! tycker inte själv att min andedräkt är något att klaga på;)...
image38
Foto:lillmatte
 ...men vad gör man inte för illmatte:) kanske detta i sig bidrar till lite mys i soffan!!;)

Hejhej för i dag!! 

Kommentarer
Postat av: Viggo

Usch! Vad gör din matte med dig? Berätta inte för min matte att även hundar kan borsta tänder!!!
Men jag förstår dig med fågelmaten. Skall man bara lämna det där??? Nej! Allt som kan ätas skall ätas är mitt motto!
Hejja Berra!
Ps. Jag har länkat till dig från min sida. Hoppas det går bra ;-)
// Viggo

2007-10-29 @ 21:00:59
URL: http://lindbergs.bloggagratis.se/
Postat av: Stacie

Tokiga du! Skyll dig själv som var tvungen att borsta gaddarna. Varför tror du det heter fågelmat!? Jag skulle gissa på att det är för att det är just mat till fåglarna. ;-)

2007-10-30 @ 08:11:44
URL: http://setterliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0