Tack o tack...

Denna dag vill jag hylla mina underbara "dagrastare". De som kommer för att släppa ut mig en stund när lillmatte är på jobbet.
Övrigt som händer...nja det vanliga... Leka med bollen en stund, äta min mat (absolut viktigast av allt!!) för att sedan ta en prommis med lillmatte. Som för övrigt är pigg och glad i dag, vissa dagar kan lillmatte vara riktigt sur och tvär och då kan jag inte låta bli att retas lite med henne;). Vilket iofs inte alltid är så smart då man kan hamna i buren en stund.
Men för att återgå till vad som är viktigast i dag, till mina "dagastare":
image11





ÅÅÅÅ lillmatte har varit sååå otroligt hygglig och köpt mig en ny bädd!!weeeheeee...med en massa mysiga filtar. Jag måste verkligen gjort nått bra i dag för att förtjänna denna lyxvara:)
image10

Kommentarer
Postat av: krick o häggis!

men åh, söt-bertil. :) anytime berra, anytime!

2007-10-01 @ 17:51:20
URL: http://krick.blogg.se/
Postat av: Stormatte

Hej Bertil va bra du har det i Umeå,
ny fin biabädd att ligga i... inte illa det
och "dagrastare" Hmm det har vi inte i Finnliden.... Kramar till tusen från stormatte

2007-10-01 @ 19:20:08
URL: http://www.finnliden.com
Postat av: Gammelfaster

Åh, vad fin han är... När kommer du hem? Hör av dig när du e på g...
Kram
//Maria

2007-10-01 @ 23:31:30
Postat av: Therese

Hej!
Här kommer hälsingar från Bertils fruntimmer. Magen börjar vara rund och gó.
Hälsningar Ronja och matte Therese

2007-10-02 @ 19:57:44
URL: http://www.gladjedalen.se
Postat av: Martin

tjenare berris!!! du glömmer väl inte bort killen som kommer hem varje fredag och tuktar dig hela helgen?? =D tydligen så har du gjort det eftersom att du glömt bort att tacka mig för bädden också ;( det ska jag komma ihåg till på fredag!! ;D

2007-10-03 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0