På rymmen...

Virusarna är ett minne blott!!!äntligen!!! men...I helgen fick jag nog!! lillmatte bara jobbade o jobbade förra veckan! Sedan kom hon hem på torsdagskvällen o säger att hon även tänkt jobba hela helgen!!!åååå varför??!!allt lillmatte ändå gör är o gnälla över sitt "arbete"...
Nåväl, jag tog mitt pick o pack (eller iaf matskålen som jag håller så kär!!) och bestämde mig för att rymma på lördagsmorgonen...
image106 
Foto:lillmatte

Skulle allt velat se lillmattes min när hon kom hem från jobbet o jag inte var där!!! hehe där fick hon allt....
Men jag hade ju aldrig klarat detta på egen hand!! så därför vill jag tacka min alldelens underbara "dagrastare" för hjälpen!!:) och för att hon såg till att jag fick den välförtjänta semester från slitna lillmatte!!!Min "dagrastare " fick mig att må som den kung jag är,med de två viktigaste M:en= MAT och massa MYS:) o spännande prommisar var en bonus!!

Det här med o va på rymmen är rätt spännande:)...
image107
Foto:lillmatte

Nu har jag ju iofs hittat hem igen o trots semester o spänning så här hemma hemma;)
Hoppas ni har det bra där ute i snö o storm!!
Varma kramar från mig!!

Kommentarer
Postat av: Toivo

Jag vill oxå rymma! Min matte bara sitter och läser och nyser och snorar och klagar på att hon är sjuk..Hon är hur tråkig som helst! Jag mst ordna så att nån hjälper mig härifrån...=)

2008-02-04 @ 18:46:07
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Stacie

Hej farbror Bertil!
Vad kul det var att träffa dig i dag. Du är lika charmerande som alltid.
*Kram*

2008-02-10 @ 16:32:40
URL: http://setterliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0