Bättre sent....

Så nu äntligen har jag fått lillmatte ur soffan o framför datorn!!! för att åter kunna dela med mig av min vardag o annat!
Julen har varit snäll mot mig med många fina klappar o massa god mat!! samt fått tillfälle att befinna mig vid ett väldigt fint o naturbeläget  "hotell";) al inclusive naturligtvis;) Ett o annat dambesök men inget att hänga upp sig på...som alla vet vid det här laget ,så finns min passion i "storleken mindre" ;) En o annat bild blev tagen vid juletid, nog för att det känns lite sent ute, men har man en slö lillmatte så får det bli som det blir;)...

Måste bevisa  att jag visst har balanssinne, trots rykten om att jag som ung sprang in i alla möjliga saker...
image87
Foto:lillmatte

Här är en en av mina bästa vänner=) Hon springer o ja står o tittar på för det mesta. Hon har lite svårt o vara still, o sen burkar gammelhusse koppla ihop ja o Nina när vi ska dra släde;) Om ni vill veta mer om Nina så gå in på länken i högra spalten under namnet Finnlidens Kennel.
image89
Foto:lillmatte

Sen var jag ju tvungen sitta valpvakt åt Melba (läs mer om Melba under länken Finnlidens kennel i högra spalten) så tjejerna kunde få en stund för sig själva...o ska jag vara ärlig så är valpar inte riktigt min grej...Nog för att de är söta men... Bilden på Melba inte gör sig rättvis, eller för den delen inte heller på gammelhusse! då fotografen i detta fall ej bör äga en kamera;) lillmatte!! Skärpning!!
image90
Foto:lillmatte

Nytt år, nya äventyr! Detta år går i jaktens "spår", det ska tränas viltspår, eftersök o massa annat roligt=) Sen kanske det blir (beror på hur jag sköter mig;)!!) nått prov senare i år! 
Det var allt för i dag! men vi ses o hörs snart igen!!!

Kram till er alla! o God fortsättning på det nya året!!!=)
  

Kommentarer
Postat av: Stacie

Inne och kikar lite grann för att se vad du har haft för hyss för dig under din ledighet.

2008-01-10 @ 22:36:13
URL: http://setterliv.blogg.se
Postat av: Amy

Ännnnltigen Berra!!!! Som jag har väntat...å väntat... å väntat... Men är man trogen nätpolare så är man... Började nästan bli lite orolig "tänk om han inte kommer tillbaka". Du anar inte hur glad jag blev när ditt kaktrix lyste upp bildskärmen!

Ha're så bra!
Kramen

Ps. Kolla in min sköna sovpose (stavas det så verkligen???) i bloggen. Skön stajl va ;-) Ds

2008-01-11 @ 21:24:00
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Mirre

Hej ville bara visa att jag varit in här. Vilken söt sida och toksöts hundar. Ha det gott Kramis

2008-01-12 @ 20:33:10
URL: http://vovve.info/bellman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0