I'm so lovely...or?

Efter att nu spenderat första helgen med lillmatte efter semestern, har jag lillmatte lindad runt tassen;) Med min otroliga charm har jag nu lyckats sova hela helgen i sängen, sluppit koppel vid rastning x antal gånger o främst fått smaka på en hel del läckerheter;) Lillmatte är lätt att charma...å sen kunde jag ju alltid spela på min öroninflammation;)så blev det extra synd om mig!!vilket resulterar i överflöd av mys o kramar!!

Helgen har väl annars inte varit så märkvärdig, det har snöat som bara den hela tiden!!!vilket bara är till min fördel;) Sen har jag ju även träffat min kärlek, granntaxen;) något sval stämmning mellan oss men det ger sig nog... på det här kortet, om ni tittar noga kan ni kanske se min kärlek då hon råkade passera kameran;)!!
image91
Foto:lillmatte

Snö är det bästa jag vet!!
image92
Foto:lillmatte

Så, nog om mig nu!!Ska snurra runt i www-världen o läsa allt nytt om alla mina nätpolare;)!!!
Ha det gott!!
Kram från mig!!!


Kommentarer
Postat av: Lizzie med flock

Tjaba Berra !
Om du kollar på min förra blogg ..;) så kan du se bilder på en brorsa till den där Melba .. *s* !
Nosgnugg från en liten Odåga, som efter tre dygns " ofrivillig " eterkarantän åter kan underteckna med Lizzeonline !!

2008-01-13 @ 17:12:51
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Gizmo

ÅHHHHHH har du snö!!!! Kan du inte skicka hit lite med posten eller nåt?
Kram Gizmo

2008-01-14 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0