konvertera till en ny ras??

Med tanke på vädret borde jag nog vara mer en vattenspaniel än något annat...blöt mer eller mindre hela dagarna lång!!o lillmatte är inte så glad för all smuts jag råkar dra med mig hem...men vad ska jag göra??jag vet att mina tjejer där hemma har någon typ av overall man kan använda, men det är inte riktigt min grej;)...
Annars har det varit en rätt stillsam helg, lillmatte har inte varit så pigg....så en hel del mys i soffan;) har det blivit!!jag klagar inte!!
Men en söndagsprommis till stan blev det iaf=)
image96
Foto:lillmatte

Hoppas alla ni andra haft en trevlig helg!!

Kramkram från mig!!!


Kommentarer
Postat av: Amy

Fniss... Mamma i overall..hihihi... det vill jag se!

Mysa i soffan är terapi! Jag är just nu mitt uppe i ett teraupeftiskt tillstånd. Zzzzzz...

Kram

2008-01-20 @ 19:55:46
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Amy

Fniss... Mamma i overall..hihihi... det vill jag se!

Mysa i soffan är terapi! Jag är just nu mitt uppe i ett teraupeftiskt tillstånd. Zzzzzz...

Kram

2008-01-20 @ 19:56:18
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Erk och Almi

Även här i
Uppsala är vädret under all kritik. Förvisso älskar vi att bada men matte är så kinkig vad gäller lerinpackningar. Erk undrar om du kan sända en riktigt lerig puss till hans syster Melba.
kramar Almi och Erk

2008-01-21 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0