Söndagsbestyr...

Vågar man tro att vintern äntligen har kommit? I helgen har jag hjälp lillmatte med tvätten samt dragit med henne på en o  annan prommis!tyckte jag gott hon kunde behöva;)
I dag har vi varit ute på sjön o gått eller sprungit, hur kul som helst...synd lillmatte glömde kameran!

Sedan var det bara o vänta på middan;)...
image98
Foto:lillmatte

...vem säger att man måste vara snygg när man håller på o dö av hunger??!!!

Efter en något enformig midda var det dags för "rundan" med allt vad de innebär...
image99
Foto:lillmatte
Rulla runt i snön är en av mina favoriter...
image100
Foto:lillmatte
Man måste ju smaka på det här vita...

När såväl "rundan" är avklarad avslutas denna söndag med att slappa i min gungstol o ladda upp inför kommande arbetsvecka...
image101
Foto:lillmatte

Detta är å "ladda batterierna" ,som lillmatte uttrycker det;)...

Trevlig vecka på er alla!!!

Kram från mig till dig:)!!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack brosan! Har inte fått något gott än...matte är en aning sur på mig idag bara för att jag blev helt förvirrad när halva skogen lyft med ORRAR...tappade helt hörsel...KramKram

2008-01-27 @ 20:26:55
URL: http://www.finnliden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0