Stormigt värre...

I dag tog lillmatte med mig på en långprommis!!vädret var ok o jag redo...men så lyckad blev prommisen inte...det var snarare som att gå dragandes på ett åskmoln!!! iband är lillmatte så petig när vi är ute o går...jag måste gå fot lääänge o det är så tråkigt!!o om jag då råkar hitta på nått som är mer intressant blir det ett j*vla liv...så nu har jag verkligen inte tänkt röra mig en meter till i dag...så lillmatte får tid o lugna ner sig lite o inse att jag , trots mina brister ändå är the one!!;) 

...om ni förstår vad ja menar, måste ju spela på lillmattes svaga pukter så hon smälter som smör;)...
image97
Foto:lillmatte

Ja, som ni ser kommer inte så mycket mer hända hos mig idag;)...
Vi får hoppas på mindre storm i morrn;)

Hejhopp från mig!!!
kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Lizzie med flock

Åsch då ! Trodde att det bara var jag som var " begåvad " med en petig matte .. *s* ! Skönt att slippa känna sig ensam .. ;) !! Jag brukar skylla på att min matte ju faktiskt ville ha ett ESS med lite drag i .. och att hon så även på köpet fick en hund som fixar " framförgåendet " inför AKL alldeles själv ... * fniss * !
Nosgnugg !

2008-01-22 @ 16:40:34
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: Syrran Wilma

Min matte för också ett j*vla liv när jag hellre vill hitta någon gott i diket...oj vad dom där människorna kastar mycket efter sig en gång hittade jag en halv chokladkaka och den ville jag bara ha..gissa om matte fick jobba för att få den ur min mun och inte gick det att lura henne heller och jag som var så himla sugen på den.

2008-01-24 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0