Vad gör man...

...när regnet bara öser ner! i JANUARI??!!! Kallt o ruggit, inte ens kul o gå ut på en kort prommis i dag...eller så är det mer lillmattes åsikt:)Men vad ska man hitta på...
image94
Foto:lillmatte

Saker finns ju alltid o gör hemma men som hund är antalet aktiviteter begränsade...bära skor o samla dem under bordet eller i min gungstol, sova, leka lite med mina leksaker eller så bara slappa med lillmatte...
Dock blev det lite pälsvård i dag, man får ju sååå fin päls när man varit ute i regent;)
image95
Foto:lillmatte

...här är kammen du så förbrilt söker lillmatte!!
Har börjat vänja mig vid allt rosa nu och insett att jag nog inte kommer få några famtida men av detta:)

Hejhopp från ett regnit Umeå!!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Åsa

är det en engelsk springer spaniel? har en sådan här hemma på 5 månader. Jääkla håll igång varje dag :) Kram!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-16 @ 19:44:55
Postat av: Amy

Du grabben, här har det snöat hela dagen ;-)! Jag gillar din rosa sida, det visar att du inte behöver vara matcho utan är cool som vågar stå för din smak - eller var det lillmattes smak kanske...
Kram

2008-01-16 @ 20:49:36
URL: http://www.krokanden.se
Postat av: Åsa

De är härliga :D lite mycket bus kanske men det går nog över. Ja, det ska bli trevligt. har aldrig varit där så :) sköt om dig!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-16 @ 20:58:30
Postat av: Toivo

Tjenare!Min matte säger att det är inte roligt på jobbet längre och hon undrar om du kan fråga din lillmatte om vad hon tycker om jobbet...Ha det!

2008-01-18 @ 12:00:36
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Lizzie med flock

Här nere på Uppsalaslätten kör vi med modellen " rätt som det regnade kom det en skur " .. :( !! Både matte och jag har ledsnat på det sk vädret för länge sen ! Dessutom blev jag utsatt för nåt åt " tortyrhållet "
i går morse, för då flög visst f .. n i matte, som fick för sig att " hungriga vargar visst jagar bäst " .. *s* ! Vad säger man ??? Nåt tips ???
Nosgnugg !

2008-01-19 @ 17:42:00
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0