Det börjar närma sig...

Till min stora glädje så höll lillmatte vad hon lovat, att ta mig upp till fjälls!!:)några bilder??!naturligtvis inte! Matte o planering, hon lär sig tydligen aldrig;)!!Jag är glad de gånger lillmatte kommer ihåg att även jag ska me!!Det har ju hänt någon gg att hon gott fått vända tillbaka;) tur jag kan "prata" för mig o hålla lite koll när det börjar vankas avresa (med andra ord parkera framför ytterdörren o kanske om det behövs ge ifrån mig nått tjut;)!!)...
Nåväl, nu börjar tydligen lillmattes semester att lida mot sitt slut...vilket innebär att återvända till stadslivet, jobbet och träningen inför hösten!
Men innan allvaret börjar och nu när vädret äntligen börjar likna nått, passade jag på att bada me "mina" tjejer;)
 
Foto:lillmatte
 Jag o min bästa vän Nina, både hon o jag älskar vatten! O det bästa är att Nina mer än gärna delar med sig av sin mat;)det är en bästis det!!:)

Foto:lillmatte
Lillmatte var verkligen svårflörtad, hon doppade inte ens tån i vattnet!!!å lillmatte kallar sig själv för viking;) inte vet jag...
Men inget går upp mot en svalkande simtur en sådan här vacker dag:)

Foto:lillmatte

Nog om detta, nu ska lillmatte med hjälp av mig ,se till att få med sig alla sina saker o framför allt mig o min mat!!;) sedan bege oss till den stora staden!!!
Vill så här på slutet tacka o bocka för gästfriheten o maten o alla andra roliga aktiviteter jag o lillmatte fått vara med om under dessa fyra veckor!!!!tacktack Finnliden:)!!!! O alla andra(annelundssläktet, lulesläktet mm) som förgyllt min o lillmattes semester:) o extra nosgnugg till min bästis Nina:)!!

Kram o hej från mig till dig:)!!!


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Åh vilka härliga bilder på kalla stärkande bad .. s !! Blir väldans avis, för vi kommer nog inte upp till fjälls i år heller ..



Själv har jag fått göra ett litet ( hoppas jag .. ) avbrott från alla sommaraktiviteter, för nu går jag mest under benämningen " fylletratt " eller Trattchampinjonen .. :-(



Vift på svansen från Lizzie, för nosgnugg är svårt med en tratt i vägen ..

2008-07-11 @ 08:16:03
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0