Premiär!!!

Se där ja, nu har jag utfört mitt "första" viltspår på nästan två år!!! och som bromskloss lillmatte i hälarna samt proffset Josefin L. och Indra....tur att det är jag som har näsa för vilt o inte lillmatte. För om jag skulle släppa henne själv på ett spår skulle hon väl hamna i Kiruna eller nått. Hon måste lära sig o lita på mig!!;)när hon tyckte spåret skulle vara åt väst så visade ja promt att nej du, andra hållet!!o vem hade rätt;)ja, inte lillmatte iaf!! Efter en del trassel med lina o en virrig lillmatte följandes (som för övrigt nu äntligen gått sitt första viltspår någonsin) hittade jag min klöv! Till min fördel hade jag som sagt turen att det iaf fanns någon på plats som förstod detta med viltspår (tänker då mest för lillmattes skull,)!!) Josefin Lundströn (ordf. springer västerbotten) fick agera "domare" och jag fick klart godkänt av mitt utförande på spåret. O tur var väl det för nu tror jag lillmatte fick blodad tand för detta med spår! inte mig emot;)Jag håller mina tassar för att vi ska jobba vidare....
Annars händer det inte så mycket, lillmatte jobbar o jag ligger hemma o väntar...men det är ganska skönt ibland att få vara ifred från lillmatte, hon kan ju vara lite krävande stundvis;)
I helgen ska vi återigen göra en hemresa=)o mycket kul väntar då!
Tusen tack Josefin för gårdagen!!!!
Bilder kommer senare!!
Kram o hej från mig till dig!!=)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tackar ödmjukast för det fina omnämnandet i bloggen, Bertil. Både du och din lillmatte skötte sig fint och vi spårar gärna mer med er framöver.

Massor av kramar, så ses vi i helgen Josefin o tjejerna

2008-07-18 @ 12:49:51
Postat av: Stacie

Tack för en kanonkul dag i går. Så kul att du kunde komma. Vi rockade i agilityn! Eller hur farbror Bertil. ;-)

Kramen

2008-07-20 @ 20:10:09
URL: http://setterliv.blogg.se/
Postat av: Milla

Jo jag måste nog ta tag i viltspåret jag oxå... Nu ska jag bara först komma in i jobbet igen och sen fix med skolan...Sen viltspår, =))

2008-08-04 @ 11:16:31
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0