Uppdateringsdags!!!

Ja, var ska jag börja. Nytt år nya tag och en ny livsstil!

Det gångna året har passerat som en enda lång natt, näst intill obemärkt. Vilket känns skönt, för tanken med att nollställa tid och rum är väl att få chansen att göra allt det där man inte hann förra året? Detta år kommer innebära lots and lots of travel!! Kanske inte så många mil åt gg men ändå...Lillmatte är ju trots allt den som styr vår vardag (än så länge). Hon ska nämligen börja plugga i Skellefteå, vilket kommer innebära x antal besök hos "gammfolket";)!  Dock ser jag det som nödvändigt för vår relation (min o lillmattes). Det har nämligen tisslat o tasslats om att lillmatte har tänkt byta ut mig mot yngre blod!!! Men guuuud!!!!Har hon lite förtstått att erfarehet går före ålder??!!!! Må väl vara att jag kanske inte är den yngsta i gänget länge, men nog f*n vet jag hur det är o leva med lillmatte (inte alltid så lätt med andra ord)!!!;) Jag förstår inte vad det är som är så spännande med unga, vackra, pigga parvlar då det är så mycket lättare med någon som redan kan, förstår och har varit med om ett och annat! Som ni säkert räknat ut har jag o lillmatte en liten relationskris just nu. Fast ska man se det så, är det väl lite inne med kriser just nu eller???;) Men jag vet att när jag väl är på resande fot, kommer hon sakna mig som aldrig förr!
Jag hänger ju visserligen med än så länge på alla lillmattes upptåg. Vi reser hit o dit och kors o tvärs. Sover här och där och det händer att vi faktiskt sover hemma oxå;)!!
Nåväl, nog om det.
Andra saker som händer, jag bor i en "nygammal" by utanför Piteå numera (för hur länge vågar jag inte säga) med bra mycket bättre möjligheter att springa lös och ha kul samt för träningen. Jag har återupptagit en del kontakt med min ena dotter från Glädjedalens kennel. Foto och mer info kommer när lillmatte hittat sin kamera;) Vilket är väldigt trevligt. Jag ska göra mitt bästa för att ev se till så jag klarar anlagsprovet till våren. Förutom det, försöka bättra mig på att visa mig här. Samt kanske se till o träffa mig en pingla;)man vet ju aldrig...
None
Foto.lillmatte

Så med denna uppdatering hoppas jag att det inte dröjer allt för länge innan vi ses här igen! Hoppas alla hundvänner o vovvar haft det bra under jul-nyårs helgerna!
Vi ses snart!
Kram från mig till dig!

psss...hoppas ni förstår att ni ska ta mycket av vad jag säger med en stooor nypa salt;) det är inte så farligt som det låter!:) Kram


Kommentarer
Postat av: Therese och Ceasar

Välkommen till Skellefteå säger vi till din matte! Kul att ni träffar syrran min ibland!



//Din son Ceasar den store!

2009-01-19 @ 20:44:05
URL: http://gladjedalen.se
Postat av: Jessica & gänget från norr!

Välkommen ut i etern igen!

2009-01-23 @ 17:19:57
URL: http://www.springpet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0