Höstdag med snuthundar;)...

Idag har jag tvingat ut min lillmatte så hon får röra på sig lite och andas lite frisk luft...

Foto:Annan

O gissa om jag fick släpa henne upp för den "lilla" kullen, bådar inte gott inför fjällresan;)

Foto:lillmatte

Äntligen uppe där det dukades upp för en fikapaus samt beundra utsikten:)
Reflexväst har jag ifall jag skulle få springa lös o älgjägarna inte skulle missta sig;)

Foto:lillmatte

Väntar o väntar på att få gå vidare..sen visa det sig att vi hamnade mitt i en polishundsträningsdag..humm o där platsade vi verkligen inte, men de var snälla o trevliga:)inga kort fick jag dock ta..av olika anledningar.

Det var min dag i korta drag, nu väntar midda, sova lite o sen en ny dag!
Kram från mig till dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0