Nya jaktobjekt?

I dessa fina hösttider passar jag o lillmatte på att vara ute o röra på oss lite. Främst med cykel så ja får fina ben tjejerna sen kan beundra;)

Foto:lillmatte

Har också kommit i kontakt med ett nytt objekt att jaga som går under namnet: FISKEN!!!  dessa varelser är en fena på att reta upp mig men lillmatte inte tillåter eftergång på fisk så...
Men ja håller ett vakande öga på dem...

Foto:lillmatte

vart tog ni vägen...

Foto:lillmatte

Jag ber om ursäkt då vissa foton kanske inte håller så hög kvalitet, lillmatte har nämligen lite lärt sig den nya kameran än som ni ser nedan. En tur i skogen e aldrig fel...

Foto:lillmatte

O vad e inte bättre än att avsluta en hel dag ute i höstsolen än på detta vis:)
Jag o lillmatte i en för liten soffa...

Foto: Annan

Jahpp, det var vad jag hade o bjuda på denna gg. I veckan väntas lite mer spårträning!
Ha de så bra alla där ute!
Kram från mig till dig:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0